"I speak English."

Переклад:Я говорю англійською.

September 5, 2014

30 коментарів


AlexusD90

Я розмовляю англійською мовою.

September 5, 2014

zhelisko1975

правильно

May 11, 2015

wX7u5

Цукерок

August 17, 2018

polonskad

Можна і так і так,але мени подобається і ваш вариант

May 27, 2015

UM8W2

Ні не правильно

May 7, 2017

MyronU

я спілкуюсь англійською.

чомусь не канає)

November 28, 2015

tJl47

Тому що треба:я говорю англійською

October 16, 2016

sbdk10

Тому що треба: " я говорю англійською". Speak - говорити

May 25, 2019

Vitalii572831

Tolk - спілкуватись, розмовляти

February 4, 2019

VladL6

Talk*

May 25, 2019

l5LG1

Я теревеню по англійськи;)) Або я патякаю по англійськи;)))

September 1, 2017

Igor994249

По англійськи - русизм

January 18, 2019

Pavlo-Krejgovyc

Не було б "Я говорю Мовою Англійською" і не "Я говорю англійською."???

December 23, 2016

w4q05

По-перше не дуже звучить. 2- "Я говорю мовою англійською " - "I speak the language English" 3- Ти ж не говориш "Я говорю мовою українською" а зразу "Я говорю українською" А варіант " Я говорю англійською" уже добавлений.

June 2, 2018

HalynaBala

?

January 26, 2017

V9ti3

Я розмовляю англійською

March 11, 2019

Nastia200711

Я озмовляю англ

February 22, 2017

HhcT6

Ніяк не перекладає. Вже всіляко перепробував.

April 25, 2017

stiweb

Я говорю по англійські

September 8, 2017

olga72874

Єє

December 28, 2017

vbCaiYR5

а я писала я спілкуюсь англійською

January 21, 2018

Volodymyr507891

Воно каже : "ай спік френч". Маячня

April 29, 2018

anpsoft

Він не знає укр мови

June 2, 2018

OlgaGolova9

Да....

July 3, 2018

eXvC3

Я написала по ошибке английского а не англійською яка різниця суть правильна одна буква опечатка а он как ошибку засчитали

October 13, 2018

OlehLis

Було б чудово "розмовляю".

April 14, 2019

v1948

я, мабуть, перевчилась. я написала . I am speak English. "am" не потрібно?

April 24, 2019

DzonmyklLy

Napyano pravul·no a vidpovid. N

May 6, 2019

gelenagark

Вибачте, а де тут помилка? "I speak Englich" - скопіювала з віконця

May 10, 2019

Serhii174946

Може це й не коректне запитання, але чому English з великої літери? У нас в мові ніби з маленької. Чому у них з великої?

May 13, 2019
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.