A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"His adventures are not for me."

Fordítás:A kalandjai nem nekem valók.

3 éve

8 hozzászólás


KTibor7007

A kalandjai nem az enyémek. de hogy nem szólnak?

11 hónapja

birela
birela

A kalandjai nem valók nekem. Ez a fordítás miért nem jó??? Szeretnék választ kapni!

3 éve

vasvariistvan

Jelentsd!

1 hónapja

VGergely
VGergely

A kalandja nem valók? Mi van ez nem jó. Bár amit itt írnak azok jók!

3 éve

birela
birela

Sajnos ezzel nem megyek sokra.

3 éve

VGergely
VGergely

Teljesen magyartalan a program szerinti magyar válasz.

3 éve

horvath954

Ezt a javítást kaptam: Nem a megfelelő szót használtad. Az ő kalandjai nem szólnak . Én meg garantálok!

2 hete

Papppalma

Mi az hogy a kalandok nem szólnak?????!!! Ez mi a fenét jelent?

2 napja