"Ea nu este încă doctor."

Traducere:She is not a doctor yet.

September 6, 2014

17 comentarii
Această discuție este blocată.


OnuMaria

Pe mine ma depunctat ca nu am scris un "a,,


lilim23

Nu trebuia articulat cu a : a doctor. Cred ca e greșit răspunsul lor


danmihaela85

am ales varianta corecta desi tot am pierdut o viata


fantomitzah

Dacă ți s-a spus să le alegi pe toate corecte și erau afișate două corecte și tu ai bifat doar una, normal că ți-a zis că e greșit.


OvidiuTule

Ea nu este încă doctor aveam exercitiul și am răspuns:- she is not yet doctor. Si mia dat gresit.. Ca nu am pus un 'a' doctor. Dar nu era intrebarea .. Ea nu este inca ("un") doctor.


AndreeaIug6

She is not a doctor yet.....asta este corectă


CalinCioar

Eu am pus fara articol, de ce nu e bine?


petronel17

Care este solutia pina la urma.


MirceaGher

She is not still a doctor!!! Care-i problema? Traducătorul mi-a tradus: Ea nu este încă doctor! Ce nu-i bine?!


BejinariuB1

Așa am tradus și eu. Still=încă ,de ce nu_i corectă traducerea?


Cristiii.1

Ati vazut ca e corect yet=inca,totuşi


MariaFilig

Greselile voastre nu le vedeti dar ne cereti noua corectitudine


ileana694455

Raspunsul meu pare corect...a doctor...in fraza nu zice un doctor..e simplu doctor


mauro20151

De ce ați articulat: "a" doctor?


PatruIon

Sa va ❤❤❤ in gură


george137915

Unde este UN în romana ? , așa ca traducerea este corecta ; și voi mai trebuie sa lucrați la pronunție

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.