"Za co jestem odpowiedzialny?"

Tłumaczenie:For what am I responsible?

4 lata temu

5 komentarzy


camorre

A nie lepiej 'What am I responsible for?'

3 lata temu

wezu123
wezu123

Lepiej, dlatego ta odpowiedź jest poprawna.

3 lata temu

Lufto

Czemu tak a nie I am

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ponieważ jeśli czasownikiem głównym w zdaniu w czasie Present Simple jest to be, to pytania tworzymy przez inwersję (podmiot i orzeczenie zamieniają się miejscami).

4 lata temu

darosoldier

Za głupi jestem by uczyć się języka kilkanaście razy te same błędy. Te zdanie to dobry przykład

2 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.