"Your children eat."

Traducere:Copiii tăi mănâncă.

September 6, 2014

3 comentarii
Această discuție este blocată.


AllInna1

Eu zic ca raspunsul corect la propozitia "Your children eat" este " Copilul tau mananca" nu " Copiii tai mananca", deoarece propozitia nu este " Your childrens eat"


fantomitzah

Nu există cuvintele ”childs” sau ”childrens”, fii atentă la indicii atunci când ți se predă un cuvânt nou.
- Singular: ”Your child eats.” = ”Copilul tău mănâncă.”
- Plural: ”Your children eat.” = ”Copiii tăi mănâncă.”

De asemenea, fii atentă că ”s”-ul de la finalul verbului apare doar pentru persoana a treia singular (aici era persoana a treia plural, deci aveai ”eat”, nu ”eats”).

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.