1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ми брат та сестра."

"Ми брат та сестра."

Переклад:We are brother and sister.

September 6, 2014

7 коментарів


IgorLuk

чому не: we are siblings???


Bohdan581250

Твій варіант теж зараховується


BizCray

Не обов'яково це рідні, можливо це п'ятого коліна брат і сестра.


BizCray

чому без артиклів?


Sveta337058

Оп'ять спитую! Чому немає артиклів?


Liubov576071

А де варіант siblings?


VasylNikol1

Чому без артилів?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати