"Who wins?"

Çeviri:Kim kazanır?

September 6, 2014

12 Yorum


Can.Caliskan

Kim yener dedik olmadı yahu

February 23, 2015

AliErsinAkdeniz

"kim kazanır" sorusu cevabı "Third Person Singural-üçüncü tekil şahıs" odaklı olduğu için "s" takısı almış.

December 2, 2014

burcugld

who dan win neden s takısı alıyor

December 2, 2014

BLACKWOLF83

Who sorularında geniş zaman için 3. Tekil olarak kuruyoruz

January 22, 2015

BekirKayar

He veya she kazancak gibi düşünülüyor

February 1, 2018

SametofDoa

Kim yener neden olmaz

May 11, 2015

AliKaan11

kım kazanır?

September 25, 2015

ferdi48130

Who wins= kim kazanır, win deki s takısı kazanan bir kişi olmak zorunda oldugu için mi var yoksa who da bu bir kuralmı her who dan sonraki fiile s getirmemiz gerekiyormu?

December 18, 2015

ufukgenctu

Seslendirme Two wins diye anlaşılıyor.

June 13, 2017

Asuramona1

aynen tu vens diye okuyor

July 8, 2017

emrecetinkaya45

kim kazandı yazdık olmadı

November 11, 2017

ErbayDuyma

Kazanmak farklı bir şey yenmek farklı bir şey.

January 13, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.