"You are men."

Traducere:Voi sunteți bărbați.

acum 4 ani

13 comentarii


Maria_Andreea200

"You are men" nu inseamna "tu esti barbat" ?

acum 2 ani

Silvica986703

"you" înseamnă și "tu" și "voi" pe naiba că nu mai știu cum îmi dau seama când e una și când e alta

cu 7 luni în urmă

MirelaDine

You=tu, voi Man=bărbat, Men=bărbați Îți dai seama din context când e tu sau voi.

cu 1 lună în urmă

RobertMari650625

You înseamnă tu nu voi

cu 10 luni în urmă

Marius463726

De fapt you inseamna si voi si tu si dumneavoastra deci este corect ....

cu 5 luni în urmă

IoanIuga

Este corect. You inseamna tu si voi iar men cu e inseamna barbati iar man cu a inseamna barbat

cu 2 luni în urmă

MirelaDine

Corect!

cu 1 lună în urmă

Betty112love

Nu inteleg... de ce...

acum 3 ani

MariusMoro3

Aplicatie tampitaa

cu 9 luni în urmă

AlexandraV395513

NU E BINE VOI

cu 9 luni în urmă

Marius463726

You inseamna tu si dumneavostra in nici un caz voi

cu 5 luni în urmă

MirelaDine

Păi, dacă tot spuneți voi că you=tu, atunci tot voi să spuneți cu se zice la "voi"?

cu 1 lună în urmă

Stefan185399

E simplu

acum 2 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.