1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "You are men."

"You are men."

Traducere:Voi sunteți bărbați.

September 7, 2014

15 comentarii


Maria_Andreea200

"You are men" nu inseamna "tu esti barbat" ?


Silvica986703

"you" înseamnă și "tu" și "voi" pe naiba că nu mai știu cum îmi dau seama când e una și când e alta


MirelaDine

You=tu, voi Man=bărbat, Men=bărbați Îți dai seama din context când e tu sau voi.


RobertMari650625

You înseamnă tu nu voi


Marius463726

De fapt you inseamna si voi si tu si dumneavoastra deci este corect ....


IoanIuga

Este corect. You inseamna tu si voi iar men cu e inseamna barbati iar man cu a inseamna barbat


Betty112love

Nu inteleg... de ce...


MariusMoro3

Aplicatie tampitaa


Marius463726

You inseamna tu si dumneavostra in nici un caz voi


MirelaDine

Păi, dacă tot spuneți voi că you=tu, atunci tot voi să spuneți cu se zice la "voi"?


Jucariilem

You are men inseamna tu esti un barbat!!!!!!


Alessia_me

You =tu, voi. Îți dai seama după context : men - la plural, iar man - singular

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.