"You are men."

Traducere:Voi sunteți bărbați.

September 7, 2014

23 de comentarii
Această discuție este blocată.


Maria_Andreea200

"You are men" nu inseamna "tu esti barbat" ?


Silvica986703

"you" înseamnă și "tu" și "voi" pe naiba că nu mai știu cum îmi dau seama când e una și când e alta


MirelaDine

You=tu, voi Man=bărbat, Men=bărbați Îți dai seama din context când e tu sau voi.


CinVasile7

acum am înțeles, mulțumesc!


boos-level

Înseamnă voi sunteți bărbați


Simona684675

Nu că "men" e la plural și "man" e la singular


AndreeaAlina2011

Ba da asta înseamnă dar zicea că e greșit nu știu de ce


annverinn

You se foloseste si pentru plural si pentru singular. " Man " inseamna barbat iar "men" inseamna barbati.


Doinaw1

''Men''înseamnă bărbați


Marius463726

De fapt you inseamna si voi si tu si dumneavoastra deci este corect ....


AndreeaAlina2011

Ba nu este corect omule


LunaBarcelona

Cum pot distinge cand aud " you are men" de "you are man" ?? Mi se pare ca suna exact la fel. Ma poate lămuri cineva ? Multumesc.


IoanIuga

Este corect. You inseamna tu si voi iar men cu e inseamna barbati iar man cu a inseamna barbat


MirelaDine

Păi, dacă tot spuneți voi că you=tu, atunci tot voi să spuneți cu se zice la "voi"?


alessiaa_.4

You =tu, voi. Îți dai seama după context : men - la plural, iar man - singular


SebestyenS2

You are men se traduce voi sunteți bărbați pentru că men înseamnă bărbați și you înseamnă tu și voi


SebestyenS2

E simplu pentru că Men înseamnă bărbați și you înseamnă și voi și tu deci contează bărbații și dacă spui you are men înseamnă voi sunteți bărbați.


RadaMarian1

Pai fonetic, care e diferenta intre man si men?


DDD13DDD

Lipsind contextul, nu îți poți da seama cand este MAN sau MEN din pronunția aplicației.


AnaNosulea

Pidari blea,încă de aceia cu literă mare

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.