Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"You are men."

Traducere:Voi sunteți bărbați.

acum 3 ani

8 comentarii


Maria_Andreea200

"You are men" nu inseamna "tu esti barbat" ?

acum 2 ani

Silvica986703

"you" înseamnă și "tu" și "voi" pe naiba că nu mai știu cum îmi dau seama când e una și când e alta

cu 4 luni în urmă

RobertMari650625

You înseamnă tu nu voi

cu 7 luni în urmă

Marius463726

De fapt you inseamna si voi si tu si dumneavoastra deci este corect ....

cu 2 luni în urmă

Betty112love

Nu inteleg... de ce...

acum 3 ani

MariusMoro3

Aplicatie tampitaa

cu 6 luni în urmă

AlexandraV395513

NU E BINE VOI

cu 6 luni în urmă

Marius463726

You inseamna tu si dumneavostra in nici un caz voi

cu 2 luni în urmă