1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "He eats an apple."

"He eats an apple."

Traducere:El mănâncă un măr.

September 7, 2014

9 comentarii


ARDELEANULAVINIA

de ce este folosit in propozita noastra verbul: eats? de ce apare s? :|


Chugao

La present simple (timpul folosit in exercitiu) la persoana a III-a singular (he/she/it) se adauga un "s" (de exemplu: he drinks) sau uneori "es" (de exemplu: she watches).


iisleepypa

Păi la şcoala cum zici? He eat an apple?


Rodavus

Am scris el mănăncă măr De ce s-a considerat greşit?


alex_6789421

Nu stiu dar eu am scris ,, Ea mănâncă un mar" si zice ca e o problema la ,,Ea" ca cica era ,,El"


Alexandra435087

Findca este " un" mar .trebuie sa specifici


Gabriela735775

De ce nu ma lasa sa continui ca imi spune ca este corect He eats en apple dar pe rosu????


AlexandraS632796

Duloingo uneori ma enerveaza

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.