Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The cup is full of water."

Çeviri:Kupa suyla doludur.

3 yıl önce

9 Yorum


batuhanbalta

neden of

3 yıl önce

Viforvendetta

kullanım böyle "full of ..."

3 yıl önce

VestelKatk

Kupa tamamen suyla dolu kabul etmedi.

3 yıl önce

calci08

"The cup is completely full of water." deseydi 'tamamen' diyebilirdin ama sadece 'full of' demiş.

2 yıl önce

myliferror

Kupa ağzına kadar doludur yazdım neden kabul etmedi diyeceğim abes karşılanacak ama biz öyle kullanıyoruz be kardeşim =)

2 yıl önce

rsd.r

doğru. :)

1 yıl önce

tracymczgr

bir kupa dolusu su desek aynı olmaz mı?

1 yıl önce

IngilizceSozlugu

Kupanın tümü suyla dolu yazdım kabul etmedi

1 yıl önce

204292

ben bardak suyla doludur yazdım kabul etti

11 ay önce