"Weswimtotheisland."

Fordítás:A szigethez úszunk.

4 éve

8 hozzászólás


Hencsi25

A to jelentése többek között a felé is, erre tőlem nem fogadta el, hogy a "sziget felé úszunk". Jelentem.

4 éve

Ademaro
Ademaro

Az inkább a towards lenne, nem?

4 éve

Diszkosz

Tőlem sem

4 éve

sutoalexandra

En is mert nekem se fogadta el

4 éve

senorana

szigetig esetleg ?

4 éve

tunde.kova3

Nem fogadja el

4 éve

AnnaFarkas7

Én is úgy írtam, a szigetig, és nem fogadta el. Pedig a t = -hoz, -hez is, nem?

6 hónapja

batinthesun

Eloszor ireland-et ertettem.. :D

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.