"They are elephants."

Traducere:Sunt elefanți.

September 7, 2014

20 de comentarii
Această discuție este blocată.


CorneliuSt4

La traducerea in care iti da de ales cuvinte ai de ales intre 1.Sunt 2.elefanți 3.elefanți. intrebarea mea este unde exista diferenta intre 2 si 3?


kaliopi070

Am vazut acest lucru nu are nici un sens . Nustiu ce diferenta este la Elefanti 1 si elefanti2. Probabil ca unu este cu litera mare si cealalta cu litera mica.


ioana42

Mdaa ... stiu este o greseala


Mara192008

Pai da! Asta e diferența! Una e cu litera mică și una cu mare ca să te mai păcălească că poți pune primul cuvânt să fie elephant (să începi cu cuvântul elephant)


Mara192008

Sau să te mai încurce


Stefan3793

Tu ești elefant DUOLINGO?


Stefan3793

Cine e elefant.DUOLINGO?


Amelia553575

Eu am scris They are elephents. si mi-a scris ca am doar o greseala fiind aia la elephants eu am zis cu e.


Stefan3793

Ce ai zis LARISARADU


Alexa959856

. Acolo trebuie să scrie altceva trebuie să scrie iei sunt elefanți pentru că scrie ,,THEY ARE ELEPHANTS"


George456457

Dhdhfhfdhhdgdhdhd%%&wjjakshsjdh


AlexRo618657

Se spune:Ei sunt elefanți. nu:Sunt elefanți


liana31357

Nu s-a auzit foarte clar!!


Ancuu_21

Răspunsul corect nu era"ei sunt elefanți"? they=ei, are=sunt si elephants=elefanți


Cristina296272

E greșit. They înseamnă ei Are înseamnă sunt Elephans înseamnă elefanti

Ei sunt elefani

<pre> Nu </pre>

Sunt elefanti


Elisabeta406512

Pronuntia Ei nici pe departe sa intelegi ca sunt Elefantii.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.