"They are elephants."

Traducere:Sunt elefanți.

acum 4 ani

14 comentarii


CorneliuSt4

La traducerea in care iti da de ales cuvinte ai de ales intre 1.Sunt 2.elefanți 3.elefanți. intrebarea mea este unde exista diferenta intre 2 si 3?

acum 4 ani

kaliopi070

Am vazut acest lucru nu are nici un sens . Nustiu ce diferenta este la Elefanti 1 si elefanti2. Probabil ca unu este cu litera mare si cealalta cu litera mica.

acum 4 ani

ioana42

Mdaa ... stiu este o greseala

acum 3 ani

George456457

Uddueu

cu 8 luni în urmă

Stefan3793

Cine e elefant.DUOLINGO?

acum 1 an

Stefan3793

Tu ești elefant DUOLINGO?

acum 1 an

Amelia553575

Eu am scris They are elephents. si mi-a scris ca am doar o greseala fiind aia la elephants eu am zis cu e.

acum 1 an

Stefan3793

Ce ai zis LARISARADU

acum 1 an

George456457

Bxjzbxxbxznzbxbxhxhhxhdjxzjzjzzjkzjzjzjjzjzjzzjjzjzzjzjjzjzjzzjzjzjjzxjjxjxjxjxjxjxxjjdjdjjxjdjdjdjsjsjdjsjdjdjdjdjdhd#ttfxcfggggggcuu

cu 8 luni în urmă

George456457

Dhdhfhfdhhdgdhdhd%%&wjjakshsjdh

cu 8 luni în urmă

Alexa959856

. Acolo trebuie să scrie altceva trebuie să scrie iei sunt elefanți pentru că scrie ,,THEY ARE ELEPHANTS"

cu 8 luni în urmă

AlexandraG642559

hdjeùus

cu 7 luni în urmă

AlexRo618657

Se spune:Ei sunt elefanți. nu:Sunt elefanți

cu 6 luni în urmă

Cristina296272

E greșit. They înseamnă ei Are înseamnă sunt Elephans înseamnă elefanti

Ei sunt elefani

<pre> Nu </pre>

Sunt elefanti

acum 1 săptămână
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.