A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The mass entered the court."

Fordítás:A tömeg bement a bíróságra.

3 éve

4 hozzászólás


varip

Enter the -het nem kell into meg ilyesmi, mert az önmagában a befelé kerülést jelenti

3 éve

Balna1988
Balna1988

ez mi? Nincs ott, hogy in, vagy at, vagy nem is kell? Mert szerintem egy "to"-nak illene ottlenni.

3 éve

bence86

ugyan ez a problémám, néztem hogy mit lehet ebből kihozni, végül betippeltem és meglepődtem hogy elfogadta ilyen semmi jelző nélkül ami a bent létre utal.

3 éve

Bonifac.Kener

A súly belépett a bíróságba? tudom, hogy baromság, de nyelvtanilag helyes! :D

1 hónapja