"The woman drinks the water."

Traducere:Femeia bea apa.

September 7, 2014

4 comentarii
Această discuție este blocată.


KytyKat

Au dreptate cei de la Duolingo petru ca daca spui :women este pluralul dar cea ce vroiau ca noi sa scriem era singularu adica :woman.


Iulia17751

Nu reușesc să îmi înregistrez pronunția. Mă ajută cineva să-mi explice cum se procedează? Mulțumesc anticipat.


GabitzaGab3

Da dar la Limba si Literatura romana am invatat sa scriu cu accent


tudor12345678

RASPUNS CORECT :femaia bea apa

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.