1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "It is really me."

"It is really me."

Traducere:Sunt chiar eu.

September 7, 2014

12 comentarii


Mihai_Mi

Cand te uiti la fotografii impreuna cu cineva, zici la un moment dat "It is really me." sau "He is really me." ?


sergiu.stephan

Pai e cam ciudat sa spui "el sunt eu" =))


Mihai_Mi

Si "it" ce inseamna? :D Pe mine ma intereseaza logica din spatele propozitiei. Pentru ca "It" se refera la lucruri iar "He" la persoane. Iar cum in propozitie se subintelege ca e vorba de o persoana...

Si ma gandeam ca o fi vreo greseala de-a administratorilor. Daca nu este, atunci logica urmeaza urmatorul curs: poza este un lucru si, prin extensie, persoanele din poze sunt considerate a fi lucruri.


fantomitzah

Și pentru propoziția asta e valabilă explicația pe care am scris-o aici ca răspuns pentru nataliala24.

Când spui ”Sunt eu.” (indiferent dacă te referi la o poză cu tine sau dacă întreabă cineva la ușă/telefon ”Cine e?”) spui ”It is me.”/”It's me.” (indiferent dacă ești fată sau băiat, nu spui niciodată ”He/She is me.”)

E exprimare impersonală (cu ”it” subiectul propoziției), valabilă și pentru plural (adică nu vă gândiți că ar fi dezacord):
- Who is it? = Cine e?
- It is [me/you/him/her/us/them].


Mihai_Mi

S-a facut lumina! Multumesc! :D


lucia.green

Interesanta aceasta explicatie, din pacate din aplicatie nu pot accesa link-ul ( acesta e un feedback poate se poate face totusi ceva cu linkurile, dar si un comentariu care ma va ajuta cand deschid in browser Duolingo sa gasesc iarasi comentariul cu link-ul pus de tine)


plesea2

Foarte clar raspunsul! Mulțumim


IonGrigore4

It is, se traduce si -sunt-?


IonGrigore4

Acum am inteles din expl.de mai sus.


anamariaana11

Eu intelesem It is really mean. :P

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.