Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"What do you want to rent?"

Tłumaczenie:Co chcecie wypożyczyć?

3 lata temu

14 komentarzy


WojtekCzek

Może być też pożyczyć chyba

3 lata temu

MarekMiszcz

Pożyczyć to po angielsku 'borrow'. 'Rent' ściśle odnosi się do wynajmu.

11 miesięcy temu

GregTS
GregTS

Dlaczego: Co chciałbyś wynająć? jest niepoprawnym tłumaczeniem? Skoro poprawne jest: Co chcesz wypożyczyć?

3 lata temu

MarcinPost

Chcialbys: like to. Chcesz: want to.

3 lata temu

WarsawWill
WarsawWill

"Chciałbyś" = "would like to", lubisz = "like to"

"Chciałbym zrobić coś" - "I would like to do something".

2 lata temu

menethor

No dokładnie - nie wiem czym się różni słowo pożyczyć od wypożyczyć - znaczenie jest jednoznaczne.

3 lata temu

BartekKluc

jankobill dobrze mówi, to dwa różne słowa. Chociaż pożyczka pieniędzy nie jest może najlepszym przykładem. Bo lend w jego głównym znaczeniu (a może jedynym) to pożyczanie pieniędzy. Bardziej pasuje ogólne nieodpłatne pożyczanie od kogoś czegokolwiek z zamiarem późniejszego oddania - borrow. np borrow a pencil. Rent to płatne wypożyczanie od kogoś samochodu, roweru czy mieszkania.

2 lata temu

Marek516485

Chodzi o to, że w angielskim jest pewna różnica między tymi wyrazami. To pomaga poznać ten język. Pani Asia mogłaby się wypowiedzieć.

1 rok temu

JanuszMarc

Co chcesz pożyczyć............ wypożyczyć mi nie bardzo pasuje ale może być zrozumiałe.

2 lata temu

Violanek

pożyczyć / wypożyczyć powinno być traktowane jednoznacznie, jako poprawna odpowiedź , a nie jedna z nich, jako błędna.

2 lata temu

jankobill

Nieprawda.Pożyczyć a wypożyczyć to dwa różne słowa.Pożyczyć możesz np.pieniądze, wypożyczyć samochód.Pożyczyć-lend np.I lend him some money-pożyczyłem mu trochę pieniędzy

2 lata temu

AdrianNide

Pierwsze słyszę, że rent oznacza wypożyczyć, do tej pory wszędzie uczyłem sie, że rent oznacza wynająć

1 rok temu

wioletta838161

Czemu chcecie a nie chcesz

8 miesięcy temu

RznCscvB

borrow - pożyczam coś od kogoś When you borrow something you will give it back afterwards. You can borrow books from a library. You can borrow anything.

lend - pożyczam coś komuś Lend is the other side of borrow. If you lend something you will get it back. You can lend anything.

rent - wynajmuję, wypożyczam Rent is a repeated payment for the use of something. We use rent for certain things: land, houses, clothes, cars, and machinery mainly.

loan - pożyczam (zazwyczaj chodzi o pieniądze) Loan is like borrow. People use it instead of borrow but it is often specifically a loan of money (from a bank, etc.).

lease - wynajem A legal agreement (like renting something) where you pay instalments. Leases are not all the same. It is common to lease property or cars.

3 miesiące temu