"Oğlan uyur."

Çeviri:The boy sleeps.

4 yıl önce

8 Yorum


yagmur-4

S takısını neye göre getiriyoruz?

3 yıl önce

tunazahide

S çoğul eki olarak da kullanılıyor İngilizcede. Yalnız şöyle bir durum var: fiile gelen s çoğul eki değildir, o s he she it öznelerine 'geniş zamanda' getirilen '-s ' takısıdır. :)

3 yıl önce

sude3353

Tabi ki geniş zaman cümlesi bu cümlelerde "he, she,it" olunca "s" takısı fiile gelir

3 yıl önce

agliyorum

"-s" takısı burada he-she-it olarak kullanılmış. burda boy "he" olduğundan sleep fiiline "-s" takısı getirilir.

3 yıl önce

murat142628

Arkadaşlar uygulama çok güzel tamam da şu alıştırma cümleleri daha hayata dair mantıklı cümleler olamaz mı? Filler yeşildir, oğlanlar uyur, ben onu yerim vs.. Bunlar pek hayata dair değil gercek dışı ve çalışasım gelmıyor açıkçası

2 yıl önce

leyla439

Onlar aslinda ornek gosterilmis fiiller ve kelimelerim nasil nerede kullanilacagini anlatiyor kelime dagarcigimizi yukseltirsek bence daha iyi sonuclar aliriz diye duaunuyorum

2 yıl önce

Efe93573

Benim adım efe

7 ay önce

Mehmet_48

bazı yerlerde the yazmadığım zaman kabul etmiyor

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.