Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Oğlan uyur."

Çeviri:The boy sleeps.

0
3 yıl önce

8 Yorum


yagmur-4

S takısını neye göre getiriyoruz?

4
Cevap ver3 yıl önce

tunazahide

S çoğul eki olarak da kullanılıyor İngilizcede. Yalnız şöyle bir durum var: fiile gelen s çoğul eki değildir, o s he she it öznelerine 'geniş zamanda' getirilen '-s ' takısıdır. :)

13
Cevap ver3 yıl önce

sude3353

Tabi ki geniş zaman cümlesi bu cümlelerde "he, she,it" olunca "s" takısı fiile gelir

4
Cevap ver3 yıl önce

agliyorum

"-s" takısı burada he-she-it olarak kullanılmış. burda boy "he" olduğundan sleep fiiline "-s" takısı getirilir.

3
Cevap ver3 yıl önce

murat142628

Arkadaşlar uygulama çok güzel tamam da şu alıştırma cümleleri daha hayata dair mantıklı cümleler olamaz mı? Filler yeşildir, oğlanlar uyur, ben onu yerim vs.. Bunlar pek hayata dair değil gercek dışı ve çalışasım gelmıyor açıkçası

1
Cevap ver2 yıl önce

leyla439

Onlar aslinda ornek gosterilmis fiiller ve kelimelerim nasil nerede kullanilacagini anlatiyor kelime dagarcigimizi yukseltirsek bence daha iyi sonuclar aliriz diye duaunuyorum

0
Cevap ver2 yıl önce

Efe93573

Benim adım efe

1
Cevap ver4 ay önce

Mehmet_48

bazı yerlerde the yazmadığım zaman kabul etmiyor

0
Cevap ver3 yıl önce