Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Noi mâncăm fructe."

Traducere:We eat fruit.

acum 4 ani

7 comentarii


ElenaIonit

Fruit nu este fruct? Fruits = fructe ?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Citește aici.

acum 4 ani

dacianova

Mie pe tabletă nu-mi merg link-urile :(

acum 3 ani

GolbanDavi

Și eu am tabletă . Linkurile merg doar pe calculator ( nu sunt sigur , dar poate și pe laptop .

acum 2 ani

Aurelia-De

Si atunci daca" fruit "se foloseste atat la singular cat si la plural cand se mai foloseste "fruits" ??? Este corecta forma ? In ce context folosim ?

acum 2 ani

StanciuEle9

"Fruit" se foloseste doar la singular, "fruitS" se foloseste la plural,presupun ca este o greseala a aplicatiei...

cu 2 luni în urmă

Costy22587

Cand se foloseste eats si cand eat ?

acum 1 an