1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "El mănâncă pâine."

"El mănâncă pâine."

Traducere:He eats bread.

September 8, 2014

9 comentarii


Denisa401753

Multumesc că crezi în mine


Io.sunt

Bineînțeles CA CRED Că cresc copaci.


laura15u

Se pune eats atunci cand la persoana a 3 a Spre exemplu: I eat cheese You eat pasta He(El) eats the meat She(Ea) eats an apple It(un animal sau obiect) eats the breakfast We eat the omelette You (Voi) eat a sandwich They eat an orange
La persoana a 3a se pune de fiecare data un s la final. He drinks She walks It waches Dar la unele verbe cum e watch(a privi) se pune la sfârșit es


liliana454379

Îmi place această aplicație!


Alphamau

Daaa! E superbaaa! Si chiar te invata bine engleza.


Andreiblosenco

De ce e eats și nu eat?


cositel

La formele singular el / ea, întotdeauna se folosește s la sfârșit..

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.