1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She supports the director."

"She supports the director."

Çeviri:O, yönetmeni destekler.

September 8, 2014

20 Yorum


ozi2892

"O Yöneticiyi destekler" nasil deriz. Director ayrica Yönetici anlamina gelmiyor mu


gokhan60

Ben "o yöneticiyi destekler" yazdım yanlış dedi. Nedenini anlamadım.


edipsaln

Bende aynısını dedim. Problemi bildireceğim.


Arda1402

Yes you say right


agbdlcs81

"O direktörü destekler" yanlış sayıyor...


aLLeYeZz0nMe

O yönetmeni destekler. yanlıştır anlatım bozukluğu var. Doğrusu "O,yönetmeni destekler." olmalı.


Arda1402

Aynen ben de şikayet edicem


nejdet_

Bence Director yönetmen değil yöneticidir bu kelime yanlış


EnglishAyperi

lütfen en kısa zamanda sorunla ilgilenin


nejdet58

director yönetmen değil yöneticidir burd bir yanlış var


refikozkiran

director ün diğer bir anlamı da yöneticidir. Bence yönetici de kabul edilmeli.


nevzetay

Yönetici onu destekler, değil mi?


keso35

o yöntmen destekler


sukupakizi

O yonetmeni destekliyor yazdim destekliyor u kabul etmedi destekler dedi, niçin?


sema883806

Mikrofonum sürekli kapalı


nevzetay

ayarlardan mikrofonunu aç


cananalbay2

lütfen 3 kişibeni takip edebilir mi.Kabul etmeseniz yapan o

3 kişiye lingot vererim


CihanDur

Hep aynı sorular çıkıyor.


CorneliusL20

Adminler çok biliyorsunuz ama, director ü direk çevirmişiniz. Yönetmen olucak o!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.