Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Femeia mănâncă orez."

Traducere:The woman eats rice.

acum 4 ani

10 comentarii


isutub

eatS?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

La prezent așa e forma verbului pentru persoana a treia singular:
he / she / it eats
I / we / you / they eat

acum 4 ani

PAULACIOCA3

Mănâncă

cu 2 luni în urmă

elena52366

Am scris corect si a dat greseala

acum 1 an

Oana419703

ai gresit

acum 1 an

Gabriel478888

Femeia(she) eats. E corect! De ce imi da greseala?

cu 3 luni în urmă

PAULACIOCA3

Poate ai o eroare mi sa intamplat si mie

cu 2 luni în urmă

Valentina346537

De obicei când încurc vreo literă aceasta nu este considerată o greșeală iar acuma, poftim, este gresit totul.

cu 2 luni în urmă

Luca951544

Eu fac totul cam la nimereala si iese bine... =))

cu 7 luni în urmă

PAULACIOCA3

Nu e bine daca faci la nimereala ar fi mai bine sa stai sa te gandesti

cu 2 luni în urmă