"Femeia mănâncă orez."

Traducere:The woman eats rice.

September 8, 2014

14 comentarii
Această discuție este blocată.


Tatiana63876

Scriu corect,imi dă greseala cind verific


fantomitzah

La prezent așa e forma verbului pentru persoana a treia singular:
he / she / it eats
I / we / you / they eat


Mina95854

Cred că Duolingo are covid...altă ramură...afectează văzul....și scrisul


elena52366

Am scris corect si a dat greseala


Valentina346537

De obicei când încurc vreo literă aceasta nu este considerată o greșeală iar acuma, poftim, este gresit totul.


Duo2599126

Va rog citiți pana la sfârșit. Domnul Isus Hristos a murit pe crucea din dealul Golgota pentru ca fiecare om sa aiba viață. Doar prin sângele Său ce a curs pe cruce si prin jertfa Sa avem iertare pentru pacatele ce le-am desăvârșit. Nu prin "împărtășire " acestea va duc in IAD. Nu mai este mult si Domnul Isus va reveni sa își ia mireasa . Cei ce au Duhul Sfant cei ce au facut legământul unui cuget curat (botezul lui Ioan Botezatarul) . Daca vreți să ajungeți in Rai in Împărăția lui Dumnezeu pocaiti.va . Daca vreti sa aflați mai multe detalii despre cum sa ajungeți in Rai mergeti la pastorii bisericilor penticostale . Va rog nu mai pierdeți timpul! !!!!! Ascultați rugul aprins Valencia si multe alte melodii crestine! Daca sunteti fii risipitori intorceti.va la Dumnezeu și veti mântuiți! !!


ana30.03.

Am scris corect si a dat gresalA ca sa ramn fără inimi acum am dor2


TurceacAdr

Am scris corect dar arata gresit


Marina83201

Screenshot as vrea sa lipesc ca sa demonstrez ca am scris corect

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.