1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They will sleep in the same …

"They will sleep in the same bed."

Fordítás:Ugyanabban az ágyban fognak aludni.

September 8, 2014

5 hozzászólás


PterTth2

Egy ágyban fognak aludni. Ez pont azt jelenti.


vasvariistvan

Igen ezt magyarul így mondjuk. Jelentetted?


Transylvanus

Ők ugyanabban az ágyban fognak aludni .Hol a hiba ?


barnak01

Szó szerint fordítottam mégis hibás: "aludni fognak ugyanabban az ágyban"


.-.andris.-.

A bed nem jelenthet hálószobát is?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.