"Why do I die?"

Fordítás:Miért halok meg?

September 8, 2014

10 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Papucska

Mert ilyeneket kérdezel! :)


Zsuzsizsuzso

To be or not to be...


buddhadark

szép kis kérdő mondat


bela0830

Van-e különbség "Miért halok meg?" és a "Miért én halok meg?" között az angol fordításban?


vasvariistvan

Az (szerintem) valami ilyesmi lenne:why it is i who...


Blasko_Zsofia

Jesus Christ Superstar Show me because I have to die https://youtu.be/dkUbeEjYnso

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.