1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Eu mănânc un măr și ea mănân…

"Eu mănânc un măr și ea mănâncă pâine."

Traducere:I eat an apple and she eats bread.

September 8, 2014

11 comentarii


Aurelia571515

Cand sa adaug litera s ...sing , pl, nu inteleg ...ce semnificatie are litera s in engleza ?


GheorgheDr5

S este pus pentru plural.


ClaudiuDinu

Litera S se adauga la final doar la persoana a 3 a singular. Doar pentru He/She "eats". Pentru I, You, We, They se scrie fara S...adica "eat"


andreeacio375559

Am pus The înaintea lui bred și spune ca nui corect dar ce contează.


ClaudiuDinu

Pui "the" inaintea substantivului doar cand il articulezi. de exemplu: Paine = bread iar Painea = the bread. In cazul de fata era eu mananc Paine si trebuia fara "The"


AncaCrisan5

Ar trebui sa ne pună sa să scriem cuvintele de pe tastatura


CosteaAlesia

Ba ma enerveaza mi a pus chestia asta de mii de ori si acm tot mi o mai pune..


Corneliu107253

Pentru ca e importantă in limba engleză

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.