"Eu mănânc un măr și ea mănâncă pâine."

Traducere:I eat an apple and she eats bread.

September 8, 2014

40 de comentarii
Această discuție este blocată.


Aurelia571515

Cand sa adaug litera s ...sing , pl, nu inteleg ...ce semnificatie are litera s in engleza ?


ClaudiuDinu

Litera S se adauga la final doar la persoana a 3 a singular. Doar pentru He/She "eats". Pentru I, You, We, They se scrie fara S...adica "eat"


Karinaa30

Pai la ei in engleza este asa...Deci ..cand pui S la finalul orcarui cuvant este la plural si cuvintele fara S sunt la singular


lucy164420

Iti explic eu doar sa mai intrebi inca o data ca nu se prea intelege...


MAIAIOANAN

❤❤❤❤❤❤❤


AncaCrisan5

Ar trebui sa ne pună sa să scriem cuvintele de pe tastatura


16Mitzu61

Pe tastatura poti sa trisezi lol


CosteaAlesia

Ba ma enerveaza mi a pus chestia asta de mii de ori si acm tot mi o mai pune..


Lindy377

Pai ca sa o inveti bine...


Corneliu107253

Pentru ca e importantă in limba engleză


andreeacio375559

Am pus The înaintea lui bred și spune ca nui corect dar ce contează.


ClaudiuDinu

Pui "the" inaintea substantivului doar cand il articulezi. de exemplu: Paine = bread iar Painea = the bread. In cazul de fata era eu mananc Paine si trebuia fara "The"


tefan989557

Știe cineva să îmi spună și mie Să îmi traducă Cum se spune ea mănânc un măr și eu mănânc pâine


Alexandra771685

She eats an apple and i eat a bread


Marityan

Si eu am pus The in fata lui bread


cristina848301

Nu este " and" la propozitia de mI sus


Adriana278909

Da,au multe greșeli!


Mihai.Mihai.1

Din pacate e greșit


Tacacsana

Este bine cum am scris


Marina725907

de multe ori desi raspund corect imi arata ca am gresit.


antopop5

Nu era scris nicaieri eats pt pers 3


ClaudiuDinu

Litera S se adauga la final doar la persoana a 3 a singular. Doar pentru He/She "eats". Pentru I, You, We, They se scrie fara S...adica "eat"


Pitu332

salut ce mai faceți


Pitu332

helo how are you


DariusRo22

în loc de "I" am pus He, Dar restul am facut perfect, Aplicația este minunată a trecut doar 30 de minute de la instalarea ei și deja se observă rezultate


CROITORUIA

S-este DOAR PENTRU PRSOANA A 3-A. UITAȚI AICI CONJUGAREA I EAT. I EAT YOU EAT SHE EATS HE EATS IT EATS WE EAT YOU EAT THEY EAT! Sper că vam ajutat!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.