Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Your generation wears black."

Μετάφραση:Η γενιά σου φοράει μαύρα.

πριν από 3 χρόνια

7 σχόλια


StavrosP
StavrosP

"Η γενιά σου ντύνεται μαύρα" δεν είναι σωστό;

πριν από 3 χρόνια

mptmpt
mptmpt

Την πρόσθεσα!

πριν από 3 χρόνια

wchargin
wchargin

Γιατί χρειάζεται να είναι "μαύρα" και όχι "μαύρο"; Είναι "μαύρα ρούχα";

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Correct. "Η γενιά σου φοράει μαύρο" sounds like something is missing and not making sense and the word color should follow, but in plural it is very common because ρούχα is implied. There are other variants of the expression: "είσαι στα μαύρα ντυμένος" or "ντυμένος στα μαύρα" or even just "στα μαύρα" with ντυμένος in context. Either way the word order is fine. Also, any color!

But note that "έχω τις μαύρες μου/είμαι στις μαύρες μου" = I got the blues. :)

πριν από 2 χρόνια

wchargin
wchargin

Great, makes sense—thank you!

πριν από 2 χρόνια

Vasilisr91

Wears or wear??

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Wears, είναι τρίτο πρόσωπο ενικού.

πριν από 2 χρόνια