"Your generation wears black."

Μετάφραση:Η γενιά σου φοράει μαύρα.

September 8, 2014

7 σχόλια


Spet66

"Η γενιά σου ντύνεται μαύρα" δεν είναι σωστό;

September 8, 2014

mptmpt

Την πρόσθεσα!

September 8, 2014

wchargin

Γιατί χρειάζεται να είναι "μαύρα" και όχι "μαύρο"; Είναι "μαύρα ρούχα";

February 21, 2016

D_..
Mod

    Correct. "Η γενιά σου φοράει μαύρο" sounds like something is missing and not making sense and the word color should follow, but in plural it is very common because ρούχα is implied. There are other variants of the expression: "είσαι στα μαύρα ντυμένος" or "ντυμένος στα μαύρα" or even just "στα μαύρα" with ντυμένος in context. Either way the word order is fine. Also, any color!

    But note that "έχω τις μαύρες μου/είμαι στις μαύρες μου" = I got the blues. :)

    February 21, 2016

wchargin

    Great, makes sense—thank you!

    February 21, 2016

Vasilisr91

    Wears or wear??

    April 28, 2016

D_..
    Mod

      Wears, είναι τρίτο πρόσωπο ενικού.

      April 28, 2016
      Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.