1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Your generation wears black."

"Your generation wears black."

Μετάφραση:Η γενιά σου φοράει μαύρα.

September 8, 2014

8 σχόλια


Spet66

"Η γενιά σου ντύνεται μαύρα" δεν είναι σωστό;


mptmpt

Την πρόσθεσα!


wchargin

Γιατί χρειάζεται να είναι "μαύρα" και όχι "μαύρο"; Είναι "μαύρα ρούχα";


D_..

Correct. "Η γενιά σου φοράει μαύρο" sounds like something is missing and not making sense and the word color should follow, but in plural it is very common because ρούχα is implied. There are other variants of the expression: "είσαι στα μαύρα ντυμένος" or "ντυμένος στα μαύρα" or even just "στα μαύρα" with ντυμένος in context. Either way the word order is fine. Also, any color!

But note that "έχω τις μαύρες μου/είμαι στις μαύρες μου" = I got the blues. :)


wchargin

Great, makes sense—thank you!


D_..

Wears, είναι τρίτο πρόσωπο ενικού.


dfqd13

"Η δικιά σου γενιά φοράει μαύρα"δεν είναι σωστό;

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.