1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "The women and the girls read…

"The women and the girls read."

Vertaling:De vrouwen en de meisjes lezen.

September 8, 2014

14 opmerkingen


Maartenex

women is vrouwen en woman is vrouw


balkisa29

is women meervoud ?


stijn44097

Is het niet de vrouw in de plaats van vrouwen?


Nenoo2006

Wat is de enkelvoud van women?


noor633792

Hoe weet ik hier dat woman meervoud is en geen enkelvoud?


ElsyFichet

Hoe kan je weten of women meervoud is of enkelvoud??


JannyWilde1

De man zegt duidelijk (fonetisch) red, dus lazen. Foutje in opname!


Constant5353

Dit lijkt mij een fout in de mogelijkheden voor de vertaling. Moet dit niet zijn "De vrouwen en de meisjes lazen" ?


marion-ottens

De uitspraak van read klopt niet


Pepperdrag

Note: the voicover pronounces "read" in past tense and not plural.


Richard_Baarspul

De stem spreekt het woord 'read' uit in de verleden tijd.


ita173019

Zie je dat .gelijk nadat je 1 woord zeg wordt alles rood fout... dit is de derde keer dat ik probleem 1 les te maken.

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.