1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Do we sleep in your bed or i…

"Do we sleep in your bed or in my bed?"

Fordítás:A te ágyadban vagy az én ágyamban alszunk?

September 8, 2014

6 hozzászólás


Szanto1

"A te ágyadban vagy az én ágyamban alszunk?" - A bizonytalankodóknak. ;-)


Szakiani

Ti kis huncutok ;-)


lukealadar33

Azok bizony! Azt hiszik, ha nem írják ki magyarul, akkor nem értjük...:-)


nemkatica

Tolják össze a két ágyat!


KardosJudit

Szerintem hiányzott a felajánlott szavak közül az "az" szó, emiatt nem fogadta el a válaszomat.


Kati673185

magyarul nem kell feltétlenül kitenni az én ágyamban -nál az ént - anélkül is azt jelenti, hogy az én ágyamban .... és a többinél sem: a te ágyadban u. az mint az ágyadban - mert akkor is ha nincs ott az én - a te ágyadat jelenti

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.