"El este fiul lui?"

Traducere:Is he his son?

September 8, 2014

7 comentarii
Această discuție este blocată.


danyel2pew

Am scris "He is his son" si cica e gresit. In fine


fantomitzah

Pentru că aici aveai întrebare, trebuia să schimbi ordinea dintre subiect și verb față de propoziția afirmativă.

  • Afirmativ: subiect (”He”) + verb (”is”) + restul (”his son.”).
  • Interogativ: verb (”Is”) + subiect (”he”) + restul (”his son?”).

PatriciaPi597229

Asta voiam sa spun explic mai pe scurt când e întrebare trebuie sa schimbi ordinea da?


ana854416

Cand se foloseste ,,,him ,,, si cand se foloseste ,,,,his,,,? Him ,,,si his,,, se traduce tot,,, " lui"


raiesh

"Him" este forma pronumelui personal "he" in acuzativ si dativ. "His" este forma in genitiv.

Nominativ: He / El: He wants the book. / El vrea cartea. Acuzativ: Him / El: The book is for him / Cartea este pentru el. Dativ: Him / Lui: I gave him the book. / I-am dat lui cartea. Genitiv: His / Lui: It's his book. / Este cartea lui.


Mihai47945

mama cata gramatica ne rupe

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.