"El este fiul lui?"

Traducere:Is he his son?

acum 4 ani

3 comentarii


danyel2pew

Am scris "He is his son" si cica e gresit. In fine

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru că aici aveai întrebare, trebuia să schimbi ordinea dintre subiect și verb față de propoziția afirmativă.

  • Afirmativ: subiect (”He”) + verb (”is”) + restul (”his son.”).
  • Interogativ: verb (”Is”) + subiect (”he”) + restul (”his son?”).
acum 4 ani

ana854416

Cand se foloseste ,,,him ,,, si cand se foloseste ,,,,his,,,? Him ,,,si his,,, se traduce tot,,, " lui"

acum 1 an
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.