1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The men drink milk."

"The men drink milk."

Traducere:Bărbații beau lapte.

September 9, 2014

6 comentarii


vasile1915

Mi s-a parut din pronuntie ca este man. Cum se pronunta man?

September 9, 2014

fantomitzah

La plural ”men” se pronunță cu E clar și este mai scurt.
La singular ”man” se pronunță între E și A și este mai lung.

Și oricum ești atent și la verb, se aude clar ”drink” (fără ”s”), deci e persoana a treia plural.

September 9, 2014

iza53

nu am a si t pe tastatura

January 20, 2015

eli150397

Extrem de usor

March 1, 2016

cris42962

Bbbbbnnn

April 2, 2018

Marcel_Iorga

Pronunția lasă de dorit. Se aude mai mult ca singular...!

May 15, 2018
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.