Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The men drink milk."

Traducere:Bărbații beau lapte.

acum 4 ani

6 comentarii


vasile1915

Mi s-a parut din pronuntie ca este man. Cum se pronunta man?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

La plural ”men” se pronunță cu E clar și este mai scurt.
La singular ”man” se pronunță între E și A și este mai lung.

Și oricum ești atent și la verb, se aude clar ”drink” (fără ”s”), deci e persoana a treia plural.

acum 4 ani

iza53

nu am a si t pe tastatura

acum 3 ani

eli150397

Extrem de usor

acum 2 ani

cris42962

Bbbbbnnn

cu 6 luni în urmă

Marcel_Iorga

Pronunția lasă de dorit. Se aude mai mult ca singular...!

cu 5 luni în urmă