"The men drink milk."

Traducere:Bărbații beau lapte.

September 9, 2014

8 comentarii
Această discuție este blocată.


vasile1915

Mi s-a parut din pronuntie ca este man. Cum se pronunta man?


fantomitzah

La plural ”men” se pronunță cu E clar și este mai scurt.
La singular ”man” se pronunță între E și A și este mai lung.

Și oricum ești atent și la verb, se aude clar ”drink” (fără ”s”), deci e persoana a treia plural.


Marcel_Iorga

Pronunția lasă de dorit. Se aude mai mult ca singular...!


IrinaMarcu3

Pronuntia dintre singurar si plural e groaznica


SustacZeno

Barbatii beau lapte cu vanilie!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.