"The children"

Traducere:Copiii

September 9, 2014

6 comentarii
Această discuție este blocată.


vasile1915

Cum se traduce "copil-copii-copiii"?


fantomitzah

Singular: ”child”/”kid” = ”copil”, ”the child”/”the kid” = ”copilul”.
Plural: ”children”/”kids” = ”copii”, ”the children”/”the kids” = ”copiii”.

Deci ”child - children - the children”. Este un substantiv cu pluralul neregulat.


andrei454136

Cild- children-cildren


mihneadeac

Child-copil the child-copilul la singular si children-copii the children-copiii la plural


uvedenrode

The first couple of times it said just 'children'. I repeated the sound until it started to say 'the children'. smh


Tatiana923021

El a spus : The șildren. Dar apoi spune : The children. De ce?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.