Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bana bir tarih verin."

Çeviri:Give me a date.

3 yıl önce

17 Yorum


Tunabey_20
Tunabey_20

Gimme a date yazdım :D

10 ay önce

Kerem_88

you give date to me neden olmuyor ?

3 yıl önce

Dirilay

Bir emir cümlesi olduğu için...

3 yıl önce

umuttopal

ciddi misin

3 yıl önce

m.h.m.m.d

Give a date to me niye olmuyor

3 yıl önce

beyza955930

'Give me' bir kalıp zaten 'bana ver' demek

2 yıl önce

mubi3

to me bana değil mi neden olmuyo

3 yıl önce

oberyn97

give neden başta me neden give' in yanında cümle yapısını kurmakta zorlanıyorum

2 yıl önce

DilekAA

Emir cümlelerinde fiiler basta olur Come here gibi

2 yıl önce

Muraten9

Cumlelerin olusturus yapilarini anlatirmisin

1 yıl önce

ati_395

''Give me a history'' neden olmuyor?

1 yıl önce

Zeynep630458

Çünkü history "tarih dersi" demek. Dersler konusunda history geçmişti

1 yıl önce

numn41sa

Gimme a date bro come onnnn

1 yıl önce

Adnan2763

Cok kolay

1 yıl önce

ekrem25

to me give a date neden doğru değil

1 yıl önce

Zeynep630458

Give me yazdım, a' yı unuttum kabul etmedi

1 yıl önce

GeorgeCrim1

Give yerine say olabilir mi?

1 yıl önce