"Kim aramak ister?"

Çeviri:Who wants to call?

4 yıl önce

6 Yorum


feriduncandan

"Who wants to search?" te olmalı değil mi?

4 yıl önce

mrblack41

bence de olmalı rapor edelim..

4 yıl önce

mukulele

s takısı neden var çoğula sesleniyo sonuçta cogullar icinse are kullanilir, mantigi nedir

3 yıl önce

endermaxijunior

Çoğula sesleniyor diye düşünmen yanlış sonuca vardırır seni... Sorudaki kelimeye bak sadece "kimler" demiyor "kim" diyor. Ayrıca seslenme tarzı önemli, seslendiği kalabalık değil. Mesela Hoca sınıftaki öğrencilerin hepsine seslenir ama soruyu çözmesini istediği sadece bir kişidir ve aslında onu bulmak için sorar;')

3 yıl önce

Cansu.....
Cansu.....

"Search " daha çok "araştırmak " anlamında kullanılıyor

2 yıl önce

AkcabeyLee

Arkadaş olumsuz ve soruda S takısı almıyodu?

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.