"I have enough room."

Traducere:Eu am suficient spațiu.

September 10, 2014

10 comentarii

Sortat după prima postare

Romed25

ROOM inseamna loc???????? sau spatiu? Asa ar rezulta din traducera existenta !

September 10, 2014

fantomitzah

Da, vezi aici traducerile.

Dacă ar fi fost la plural ”I have enough rooms.” s-ar fi tradus ”Eu am suficiente camere.”
Dar dar singular nu poți să zici ”Am suficientă cameră”, deci aici este folosit celălalt sens, de ”loc”/”spațiu”.

September 10, 2014

MihaiClisu

de ce nu e folosit " space" atunci?

September 11, 2014

fantomitzah

Se acceptă și ”I have enough space.”
Dar aici te învață sensurile lui ”room”.

September 11, 2014

AniAnisoara

Foarte alambicat!

February 15, 2019

IustiChristian

inseamna loc spatiu si camera

May 20, 2017

Antosciuc

,,Room" inseamna camera

April 9, 2016

ErikaNegoi

geo esti frumos

May 7, 2017

georgeinge

Spatiu poate fi si camera

February 15, 2018

Mlina854818
March 23, 2018
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.