"I have enough room."

Traducere:Eu am suficient spațiu.

September 10, 2014

22 de comentarii
Această discuție este blocată.


Romed25

ROOM inseamna loc???????? sau spatiu? Asa ar rezulta din traducera existenta !


fantomitzah

Da, vezi aici traducerile.

Dacă ar fi fost la plural ”I have enough rooms.” s-ar fi tradus ”Eu am suficiente camere.”
Dar dar singular nu poți să zici ”Am suficientă cameră”, deci aici este folosit celălalt sens, de ”loc”/”spațiu”.


MihaiClisu

de ce nu e folosit " space" atunci?


fantomitzah

Se acceptă și ”I have enough space.”
Dar aici te învață sensurile lui ”room”.


pROmeTEuL

Ai mare dreptate!!!


AniAnisoara

Foarte alambicat!


IustiChristian

inseamna loc spatiu si camera


Antosciuc

,,Room" inseamna camera


BuniMarian

Da,dar cand no raspundem cu un sinonim,raspunsul nu este primit!!!Va rugam sa dati sensurile cele mai frecvente ale cuvintelor


ErikaNegoi

geo esti frumos


georgeinge

Spatiu poate fi si camera


marianspeed

eu am crezut la inceput ca zice I have an offering :)) si parea ciudat


marin687454

Nu se intelege mai nimic din pronuntia asta


Gabriel750645

Se aude identic cu produsul din..Jamaica!


IonBadea4

I have enough rum....cred că așa spune...și e și mai corect


MarianRadu925301

I am very, very tired!!! Study stop! I return believe, so at years or fail! Goodbye!


mirondanielbh

Why are you playing this game i rhink you noob ant shit like the game noob and shit hahhahaha You so funny noobs and noob game

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.