"El trebuie să aibă un câine."

Traducere:He has to have a dog.

September 10, 2014

9 comentarii
Această discuție este blocată.


Popisor

Unde este "trebuie" in traducerea data ca solutie "He has to have a dog"? "trebuie" nu se traduce cu "must" sau "need"?


codrinn_

"Have/has to" se traduce "a trebui". "Have/has" simplu se traduce "a avea".
Intră aici pentru mai multe detalii.


Popisor

Multumesc mult Codrin pentru raspuns si pentru link!


Marius477421Mari

Codrinn nu se accesează link-ul... Sau cel puțin eu nu-l pot accesa!


fantomitzah

Se acceptă și variantele ”He [needs to / must] have a dog.”

Văd un raport (nu știu al cui este) ”he mast to have a dog”.
În caz că tu l-ai lăsat, te-a depunctat pentru că ai scris greșit ”mast” în loc de ”must” și în plus după ”must” se pune infinitivul verbului, dar fără ”to” (”must have”, nu ”must to have”).


Popisor

Al meu a fost raportul...! Vezi, vezi Fantomitza de ce nu imi place sa las la raport orice mi se nazare mie ca ar fi corect? Multumesc tare mult pentru corecturi!


AnisimoaeI

Este dar nu îmi arată must


AnisimoaeI

He has to have a dog

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.