"Boys eat rice."

Traducere:Baieții mănâncă orez.

September 10, 2014

19 comentarii


ElenaMocanu68

Am scris "Băieții" si mi-a zis ca e corect "Baieții" :))

December 29, 2017

EduardBoboc

Și mie:)) Trebuie să-i sesizăm ca să corecteze "corectura" lor

July 23, 2018

AlexandraP371854

Și mie la fel

May 6, 2019

BucuD

Nu trebuia sa scrie "The boys" ca sa fie traducera corecta baietii ?

September 10, 2014

codrinn_
  • Nu trebuia ,pentru că dacă spui "the boys" te referi la nişte băieţi anume (poate chiar îi cunoşti), iar dacă spui "boys" ,cum e in propoziţia de faţă, te referi la toţi băieţii din lume.

  • Din engleză în română subiectul se poate traduce doar articulat chiar daca în engleză era cu sau fără articolul "the".

September 10, 2014

alexandra9791

Nu, deoarece "s" este pluralul

December 25, 2016

Mihaela474099

Va multumesc

October 8, 2016

alina938535

Nu imi dă

January 26, 2017

BeatriceBu19

E foarte simplu!

April 19, 2017

justina790814

E sinplu

December 6, 2018

dia669148

nu merge microfonul

September 4, 2017

ElaBombone

Trebuia the boys eat rice

September 4, 2018

justina790814

Simplu

December 6, 2018

justina790814

Am facut-o din prima

December 6, 2018

MIHAELA867499

Am scris cu diacritică "ă" de la cuvântul băieții și tot au subliniat cuv. "băieții =atenție la dicritice ".Ce greșeală am făcut?

February 4, 2019

EgEu9

Cât se poate de repetat aceiași greșeală?

February 11, 2019

gabriela201191

Şi mie mia scris lafel

May 18, 2019

gabriela201191

Şi mie misa întâmplat

May 18, 2019

JABL-BCL

This is wrong. "Boys" in English is indefinite, so it should be "băieți". "The boys" is "băieții" - the definite form.

June 7, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.