"Boys eat rice."

Traducere:Baieții mănâncă orez.

September 10, 2014

27 de comentarii
Această discuție este blocată.


ElenaMocanu68

Am scris "Băieții" si mi-a zis ca e corect "Baieții" :))


EduardBoboc

Și mie:)) Trebuie să-i sesizăm ca să corecteze "corectura" lor


BucuD

Nu trebuia sa scrie "The boys" ca sa fie traducera corecta baietii ?


codrinn_
  • Nu trebuia ,pentru că dacă spui "the boys" te referi la nişte băieţi anume (poate chiar îi cunoşti), iar dacă spui "boys" ,cum e in propoziţia de faţă, te referi la toţi băieţii din lume.

  • Din engleză în română subiectul se poate traduce doar articulat chiar daca în engleză era cu sau fără articolul "the".


alexandra9791

Nu, deoarece "s" este pluralul


MIHAELA1974555

Am scris cu diacritică "ă" de la cuvântul băieții și tot au subliniat cuv. "băieții =atenție la dicritice ".Ce greșeală am făcut?


dia669148

nu merge microfonul


ElaBombone

Trebuia the boys eat rice


raisa111771

ba nu e corect .Corect e boys eat rice


EgEu9

Cât se poate de repetat aceiași greșeală?


gabriela201191

Şi mie mia scris lafel


JABL-BCL

This is wrong. "Boys" in English is indefinite, so it should be "băieți". "The boys" is "băieții" - the definite form.


JABL-BCL

Why did I get downvoted? I'm a native English speaker, I think I know the correct English, even if my Romanian isn't perfect. This is very clearly translated in English to "The boys eat rice." If you want to say "Boys [in general] eat rice" then that uses the indefinite form. Otherwise, how would you translate "Baieți mănâncă orez." and with what intended meaning?


ionela565976

Baieții nu băieții?


justina790814

Am facut-o din prima


gabriela201191

Şi mie misa întâmplat


GhenaBogos

Dece baietii mănâncă atata orez in acest capitol


tefania808426

Băieții este corect


G.Florin

Baietii chinezi mananca mult orez !

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.