A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Page five"

Fordítás:Az ötödik oldal

4 éve

8 hozzászólás


Tarnai
Tarnai

Öt oldal= five pages (több mint egy már többes szám) Ötös oldal viszont lehet "Page five". Ötödik oldalt én is "fifth page" gondolom, de lehet, hogy az angolok nem.

2 éve

Frank_Anthony

Miért nem öt oldalt jelent? Mintha a five nem sorszámnév lenne.

4 éve

GbornSzab

Egyet értek !

3 éve

19-54-

Szerintem is.

2 éve

naxatin

Ne már! Betűvel kiírva nem fogadja el, hol élünk? ötös oldal = nem jó, 5-ös oldal = jó, pffffff.

7 hónapja

L.SV
L.SV

Megerősítem "ötös oldal" nem fogadja el, helyette "5-ös oldal" amit felhoz... A fordításként "Az ötödik oldal" szerepel, ez meg talán the fifth page-ként jobban hangzik, nem?

7 hónapja

JoeSzab
JoeSzab

5.oldal

3 hónapja

wolpone
wolpone

Ennek a mondatnak a fordítása is jó példa a direkt hibáztatásra!

7 hónapja