"إنه كتاب."

الترجمة:It is a book.

منذ 4 سنوات

13 تعليقًا


hadimostafa

هو ليه ماينفعش اقول this is a bookو لازم اقول it is a book

منذ 3 سنوات

osama1481

(This) تعني هذا

منذ 3 سنوات

VRYG8

طيب ليش الايت و الاز

منذ 7 أشهر

obada131

its !

منذ 3 سنوات

majdalkhal1

طيب ليش لازم احط حرف a

منذ سنتين

6c3v

طيب ليش احط حرف a

منذ سنتين

Walid667682

علشان الكتاب ده حاجه معرفة وليس نكرة فنحط a التعريفيه

منذ 10 أشهر

amal778523

ليه بنحط a

منذ سنة واحدة

ganasameh

الإجابه:It is a book

منذ 3 سنوات

O8nK2

هلا

منذ 3 سنوات

IlhD3

هلابك

منذ سنتين

mohmed5555

book it

منذ 4 سنوات

Mary_ah

جملتك تعني "احجزه" (فعل أمر)

منذ 4 سنوات
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.