"I have an orange plate."

Переклад:У мене є помаранчева тарілка.

September 10, 2014

17 коментарів
Це обговорення закрито.


Manjater

Пропоную ввести деякі синоніми. Помаранчевий і оранжевий - синоніми і усталені в українській мові. Заміна одного другим не вважається за помилку


qdno6

"У мене є" і "я маю", є якась різниця?


VLDKay

А чому I have тут перекладається, як"У мене є", а не "Я маю"?


witem

"В мене помаранчева тарілка" видало помилку


ZHCd6

Чому переклад " у мене є помаранчева тарілка" вважається помилкою?


anasta29.21

Руда тарілка? Серйозно? В англійській мові слово рудий це ginger І я гадаю, що помаранчевий і рудий це різні речі


OlhaKh

Чому не може бути " Я маю тарілку апельсинів"


Olexii685351

Теж так переклав.


clg72

Степан не говори образливих слів


I8UN5

Жовтогаряча тарілка!!!


Sasha663266

У мене є ... = У мене ... Дієслово "є" може не використовуватись. ІМХО.


ON0k7

Чому тут стоїть артикул "an" ?


ON0k7

Orange тут означає колір


slavikot

додайте синонім рудий, він же помаранчевий, оранжевий


DenFedieshov

"Я маю помаранчеву тарілку" видає за помилку


OleksandrL929603

цим відрізняється 'у мене є' та 'я маю'?


InnaShcher3

Я маю помаранчеву тарілку

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.