"Kadınlar renkli şemsiyeleri sever."

Çeviri:Women like colorful umbrellas.

4 yıl önce

7 Yorum


hakanihat

''The,, kelimesi olmadan nasil kullaniliyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

sevmek fiili doğal olarak ismin -i halini gerektiriyor Türkçede, genel olarak bir şeyleri sevmekten bahsetsek bile.

4 yıl önce

erdem.gelegen

The lı da kabul ediyor

4 yıl önce

gulserenanne

renkli diyor ama colorful rengarenk demek

3 yıl önce

EnsariMutl

The women yazdım kabul etmedi sadece women yazmam gerekiyormuş sebebi ne

10 ay önce

FevkAli

Likes yazmistim neden hatali oldu

10 ay önce

MeryemSude15

Bence womens olacak kendisi Türkçesini sorduğunda womens yazıyordu

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.