Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kadınlar renkli şemsiyeleri sever."

Çeviri:Women like colorful umbrellas.

3 yıl önce

7 Yorum


hakanihat

''The,, kelimesi olmadan nasil kullaniliyor

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

sevmek fiili doğal olarak ismin -i halini gerektiriyor Türkçede, genel olarak bir şeyleri sevmekten bahsetsek bile.

3 yıl önce

erdem.gelegen

The lı da kabul ediyor

3 yıl önce

gulserenanne

renkli diyor ama colorful rengarenk demek

3 yıl önce

EnsariMutl

The women yazdım kabul etmedi sadece women yazmam gerekiyormuş sebebi ne

8 ay önce

FevkAli

Likes yazmistim neden hatali oldu

8 ay önce

MeryemSude15

Bence womens olacak kendisi Türkçesini sorduğunda womens yazıyordu

3 ay önce