Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"We read newspapers."

Μετάφραση:Εμείς διαβάζουμε εφημερίδες.

πριν από 4 χρόνια

5 σχόλια


mitsos967168

My computer is English

πριν από 10 μήνες

GiorgosMav4

Πότε βάζουμε και πότε οχι τα αρθρα;

πριν από 6 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Όταν έχουμε ενικό (π.χ. για την πρόταση "I'm reading a newspaper."):

Το αόριστο άρθρο δεν παραλείπεται στα αγγλικά. Παραλείπεται όμως στα ελληνικά, όταν:

  • Το νόημα της πρότασης είναι γενικό

  • Το αντικείμενο μπορεί να είναι μόνο ένα

  • Δεν μας ενδιαφέρει ο αριθμός των αντικειμένων.

Αν κάτι από τα παραπάνω ισχύει όταν έχουμε πληθυντικό, με εξαίρεση το δεύτερο φυσικά, (όπως στην συγκεκριμένη περίπτωση, newspapers), το άρθρο παραλείπεται και στα αγγλικά και στα ελληνικά.

Ελπίζω να σε βοήθησα λίγο. ^.^

πριν από 6 μήνες

j123n456

μου την δινει το doulingo

πριν από 1 χρόνο

lefterisam

Γιατί βρε συμμαθητή, πες μας συγκεκριμένα;

πριν από 11 μήνες

Σχετικές συζητήσεις