1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Κουράστηκα να κοιτάζω το ρολ…

"Κουράστηκα να κοιτάζω το ρολόι."

Μετάφραση:I am tired of looking at the clock.

September 10, 2014

11 σχόλια


I.Schmidt1

εγώ θα μετέφραζα "I am tired" με "είμαι κουρασμένος"


Dimitra956826

I'm not sure if I can explain this properly, but I am tired translates to είμαι κουρασμένος only when it's not followed by of. When it's followed by of, it usually translates in Past Simple (Αόριστος), in Greek, in cases like this one. Not quite sure why, maybe it's because it has the meaning of "I am done with something".

That being said, "I got tired of" would also be a correct translation.


andrikon

"watch" αντί για "clock" δεν το δέχεται. Μήπως είναι τυποποιημένη φράση;


Dimitra956826

Δεν θα έλεγα πως είναι τυποποιημένη, αλλά θα μπορούσαμε να το δούμε λογικά. Το ρολόι χειρός (watch) είναι προσωπικό αντικείμενο, άρα πιο συχνά θα έλεγε κάποιος "Κουράστηκα να κοιτάζω το ρολόι μου" αναφερόμενος σε αυτό, παρά "Κουράστηκα να κοιτάζω το ρολόι", που θα μπορούσε να είναι οποιοδήποτε ρολόι.

Αν δεν υπονοείται με κάποιον τρόπο το watch, χρησιμοποιήστε απλά το clock. ^.^


andrikon

Λογικότατο! Ευχαριστώ!!


dimstath

watch and clock μεταφράζονται το ίδιο στα ελληνικά γιατί δέχεται μόνο το clock ως σωστό


piliopou

Or "looking the watch"!


I.Schmidt1

Κουράστηκα είναι ο Αόριστος από κουραζόμαι = i get tired ---
γιατί μου δίνουν λάθος λέξη για τη μετάφραση μου "i got tired" somebody her to explain that?


avtzimaria

I an writing alright but this does not take


avtzimaria

Μα το γράφω όπως το δίνει, μου λέει ότι η πρόταση είναι σωστή αλλά έχει κόκκινα γράμματα και με γυρίζει πίσω, δεν μπορώ να τελειώσω την άσκηση μου γιατί εδώ και ώρα με γυρίζει πίσω.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.