"He is a citizen of China."

Çeviri:O bir Çin vatandaşıdır.

4 yıl önce

11 Yorum


furkhan

"O Çin'in bir vatandaşıdır" dedim kabul etmedi, saçma. Alternatiflere eklenmesi lazım.

3 yıl önce

paprisk_o.o

Neden 'of' eki getirildi burada

3 yıl önce

deces07

of ın in eki diye biliyorum çin'in vatandaşıdır diyince inden dolayı of eki ketirilmiş olabilir

1 yıl önce

kosnulla

Nesnelersen dolayi. Cansiz ve nesnelerde of kullanilir

11 ay önce

antinikuntini

o Çin'in bir vatandaşıdır bu niye olmaz

3 yıl önce

MertChavdar

Sizden size verilenin tam olarak cevrilmesini istiyor olabilir. Yanlis bilmiyorsam sizin demek istediginizin ingilizcesi - he is a china's citizen

3 yıl önce

ilhan.

Yuttaşı sozcugu öz türkçedir . Neden kabul edilmiyor. Illa arapcami yazacagiz yani

3 yıl önce

mehmet8787

Neden in degil de of geldi acaba ?

2 yıl önce

mehmetipek11

O bir çin vatandaşidir olacak

1 yıl önce

Elifozge11

Of ne anlamda kullanılır

1 yıl önce

gkalpfer

O çinli

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.