"Hallja a kacsát."

Fordítás:She hears the duck.

4 éve

7 hozzászólás


DjBaseHung

He can hear a duck. Nemértem miert nem jo....

3 éve

krisztina.586577

A listen miért nem jó?

4 éve

fectroll
fectroll

Mert nem hallgatja, hanem hallja. Olyan, mintha "Ő sétál - he walks", nem pedig 'he goes', mert az mást jelent. Így érthető?

4 éve

krisztina.586577

Igen , köszi :)

4 éve

FerencSchu

He can hear the duck. This sentence is perfect.

3 éve

Fancsoooo

He can hear the duck???? Miert nem jo?

4 éve

zsudi._.
zsudi._.

Az tudja hallgatni a kacsát :-)

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.