Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"You read the newspaper."

Tłumaczenie:Czytacie gazetę.

4 lata temu

13 komentarzy


mr.mastaj

czy oby prawidłowe jest "czytacie"? przecież to "wy" a nie you "ty"

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

you = ty/wy

4 lata temu

Paulina76327

I-ja You-ty She-ona He-on It-to/ono We-my You-wy They-oni/one

To znaczy to samo. Mogłeś/mogłaś napisać wy lub ty

2 lata temu

sudderek_

Mowie caly czas poprawnie a to mi mowi ze zle

3 lata temu

Paulina76327

Ustaw największą głośność w telefonie, naciśnij mikrofon (aby niby mówić) wciśnij przycisk żeby powtórzyło i zadanie zrobione :-)

PS Ścisz potem głość PPS używaj tej metody tylko wtedy, gdy jesteś pewien, że na pewno umiesz poprawnie to wypowiedzieć

2 lata temu

sebastian672678

To działa

1 rok temu

beata68421

Kiedy jest w tym przypadku liczba mnoga, a kiedy pojedyńcza, może ni ktoś to wytłumaczyć?

2 lata temu

Coca-Cola6

Zależy to od pozostałych zdań, w tym przypatku uznali, że będzie liczba mnoga.

2 lata temu

beata68421

No tak, ale ja widzę tylko jedno zdanie, więc czym mam się sugerować? :(

2 lata temu

kopecsrk

Tez myslalem ze czyta

2 lata temu

darek58365

A ja, choć może tkwię w mylnym błędzie, uważam, że w angoelskim nie ma TY jest tylko WY stosowane w obu zaimkach, coś jak: WY mi tu towarzyszu cuchniecie ideologicznie! Mòwimy WY a nie TY. I to pomaga mi przy okazji takich problemów.

2 lata temu

sebastian672678

Zaproście mnie do znajomych w doulingo

1 rok temu

Mateusz992179

Zapraszam do klubu. Kod:UWXGS

2 miesiące temu