1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The animal eats its food."

"The animal eats its food."

Traducere:Animalul mănâncă mâncarea sa.

September 10, 2014

15 comentarii


Iaz_de_frunza

CINE IMI DA FOLLOW SI E ROMÂN, ARE FOLLOW BACK DE LA MINE !!! pwp


AurelToma

Bună! Aurel ma numesc


LuciaMolod

Se subînțelege ,că mâncarea lui e m a ncarea sa


anonima2021

Eu nu inteleg dece nu s-a pus corect daca am pul lui in loc de sa, in explicatie arata ca traducerea este lui, sa


sergiull

Dc nu este corect animalul mananca mancarea ei?


fantomitzah

Pentru că este ”un animal” (substantiv neutru) mănâncă ”mâncarea lui”.
Dacă ar fi fost substantiv feminin, ar fi fost ”mâncarea ei”.


oteteaioana2003

este adevarat cum spui


Igret3

Ce inseamna its?


Mirela919350

Cum s-ar traduce pisica mananca mancarea ei?


AdriMirela

The cat eat its food


magdaionas

Când se folosește "his" și când "its"?


Razvan_dbr1

His cand e alui cineva adica (his cat) pisica lui si its ( its sandwish) sandvisul al ei a lui

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.