Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The animal eats its food."

Traducere:Animalul mănâncă mâncarea sa.

acum 3 ani

8 comentarii


Georgeta70

Ok k

acum 2 ani

sergiull

Dc nu este corect animalul mananca mancarea ei?

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru că este ”un animal” (substantiv neutru) mănâncă ”mâncarea lui”.
Dacă ar fi fost substantiv feminin, ar fi fost ”mâncarea ei”.

acum 3 ani

oteteaioana2003

este adevarat cum spui

acum 3 ani

LuciaMolod

Se subînțelege ,că mâncarea lui e m a ncarea sa

acum 1 an

vaneliazam

Eu,tu,el ea ,noi ,voi ,ei,ele.

cu 7 luni în urmă

Mirela919350

Cum s-ar traduce pisica mananca mancarea ei?

cu 5 luni în urmă

magdaionas

Când se folosește "his" și când "its"?

acum 3 săptămâni