"The animal eats its food."

Traducere:Animalul mănâncă mâncarea sa.

acum 4 ani

9 comentarii


Georgeta70

Ok k

acum 3 ani

sergiull

Dc nu este corect animalul mananca mancarea ei?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru că este ”un animal” (substantiv neutru) mănâncă ”mâncarea lui”.
Dacă ar fi fost substantiv feminin, ar fi fost ”mâncarea ei”.

acum 4 ani

oteteaioana2003

este adevarat cum spui

acum 3 ani

LuciaMolod

Se subînțelege ,că mâncarea lui e m a ncarea sa

acum 1 an

vaneliazam

Eu,tu,el ea ,noi ,voi ,ei,ele.

cu 11 luni în urmă

Mirela919350

Cum s-ar traduce pisica mananca mancarea ei?

cu 9 luni în urmă

magdaionas

Când se folosește "his" și când "its"?

cu 4 luni în urmă

RazvanLupu6

His cand e alui cineva adica (his cat) pisica lui si its ( its sandwish) sandvisul al ei a lui

cu 2 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.