A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We do not forget the date."

Fordítás:Nem felejtjük el az időpontot.

3 éve

4 hozzászólás


lazacz

A nem felejtjuk el a datumot miert nem jo?

3 éve

laczkozs

Dátum is jó!

3 éve

66.robi
66.robi

megkérdezném,hogy a randevút miért nem fogadja el ?date bizony randevút is jelent!

3 éve

IlonaSebes

Készakarva írtam keltezést dátum helyett, de magyarul a kettő ugyanazt jelenti, tehát el kellett volna fogadni a válaszomat! Nem tudom, miért nem tudnak magyarul a rendszer gazdái!

10 hónapja