"Onlar iyileşecekler."

Çeviri:They will recover.

4 yıl önce

9 Yorum


Kinvango

heal neden olmadı ?

3 yıl önce

hobim

They will get well , cümlesi de doğru mudur ?

4 yıl önce

Viforvendetta

evet.

4 yıl önce

hobim

Teşekkürler...

4 yıl önce

tugbey6123
tugbey6123

they will heal da olmalıydı

2 yıl önce

cakiltasi

heal?

2 yıl önce

sukupakizi

Will ile (to be) going to arasindaki fark nedir

1 yıl önce

someone655701

Be going to gelecekte kesin olacak olan olaylar için kullanılır. ... Will ise kesin değildir ihtimaldir..geniş zamanda da kullanilabilir...

11 ay önce

StingEucliffe

Going to =Gelecekte yapılması kesin olan şeyler için kullanılır

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.